PILATES

Pilates

Pilates is een Body & Mind methode. Door de basisprincipes toe te passen, zal de focus op je lijf en hoofd zijn, de concentratie zorgt voor de goede uitvoer van de oefeningen. Is dat niet aanwezig, dan heeft het meteen effect op de techniek en de oefening. Na een uur Pilates is je hoofd leeg en lichaam soepel en in balans.

POWER
WALKING

POWER WALKING

Power walking is buiten lopen in een stevig en krachtig tempo. Je armen houd je in een hoek van 90 graden. Door de manier van lopen worden de spieren in de schouders, rug, onderrug en buik extra geactiveerd en versterkt. Door het tempo kun je gezellig blijven kletsen en zit je in een hartslagzone waarin je extra vet verbrand.

POWER
CIRCUIT

Power Circuit

Een les van 30 minuten waarin krachtoefeningen op de plaats worden gedaan. Alle grote spiergroepen worden getraind. Er worden oefeningen staand, zittend en liggend gedaan. Ook is er aandacht voor evenwicht, balans, kernstabiliteit, uithoudingsvermogen. Je wordt sterker en je conditie neemt toe door het volgen van deze les. De benodigde materialen liggen voor je klaar, zoals gewichtjes, elastieken etc.

KETTLE
BELL

Kettlebell

Mits goed en efficient gebruikt kun je met de kettlebell het hele lichaam in beweging zetten, waardoor zowel de spieren, conditie als de mobiliteit verbeteren. Bovendien stimuleert het de lichaamscoördinatie, motoriek en kun je er spiermassa mee aanmaken en mee afvallen.